Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η καινοτόμα δράση επαγγελματικής κατάρτισης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης ΔΥΠΑ-ΕΚΠΑ
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η καινοτόμα δράση επαγγελματικής κατάρτισης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης ΔΥΠΑ-ΕΚΠΑ
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η καινοτόμα δράση «Προσωποποιημένη Επιμόρφωση με τη Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης» που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και εισήγαγε για πρώτη φορά στη χώρα μας τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα της επαγγελματικής κατάρτισης ανέργων μέσω προσωποποιημένων προγραμμάτων.
Συγκεκριμένα, η δράση περιλάμβανε την ανίχνευση ατομικών αναγκών και τη διαμόρφωση προγραμμάτων επιμόρφωσης που ανταποκρίθηκαν με ακρίβεια στις ιδιαίτερες απαιτήσεις των συμμετεχόντων.
Αρχικά οι ωφελούμενοι συμπλήρωσαν εξειδικευμένα ερωτηματολόγια τα οποία επεξεργάστηκε το ΕΚΠΑ μέσω μοντέλου τεχνητής νοημοσύνης. Η συγκεκριμένη διαδικασία ανέδειξε τα προσωποποιημένα διαδικτυακά προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης που περιείχαν μαθήματα και διδακτικές ενότητες σε άμεση συνάρτηση με την επεξεργασία των ερωτηματολογίων.
Συνολικά συμμετείχαν 100 άνεργοι σε 54 εκπαιδευτικά αντικείμενα. Το 80% των συμμετεχόντων επέλεξε προσωποποιημένα προγράμματα, διάρκειας από 100 έως 210 ώρες επιμόρφωσης, ενώ το 20% παρακολούθησε ήδη διαθέσιμα προγράμματα. Με την επιτυχή ολοκλήρωση των προγραμμάτων.
Η δράση εστίασε στην προσωποποιημένη επιμόρφωση με την αρωγή της τεχνητής νοημοσύνης, η οποία συνέβαλε στη βελτίωση της εκπαιδευτικής εμπειρίας. Ειδικότερα, η προσαρμογή του μαθησιακού περιεχομένου στις εξατομικευμένες ανάγκες των συμμετεχόντων οδήγησε σε σημαντική αύξηση της δέσμευσής τους, όπως πιστοποιείται από το γεγονός ότι οι 100 ωφελούμενοι ολοκλήρωσαν επιτυχώς τα προγράμματά τους και έλαβαν Πιστοποιητικά Επιμόρφωσης από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του ΕΚΠΑ.
Δημογραφική Ανάλυση Συμμετεχόντων:
- 60% γυναίκες, 40% άνδρες.
- 69% ηλικίας 18-44 ετών, 31% ηλικίας 45-60 ετών.
- 73% απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, 27% απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης