Μένουμε Ασφαλείς
*** ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ***
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΟΑΕΔ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε όπως παρακολουθείτε τις οδηγίες και τις ανακοινώσεις που εκδίδει ο Οργανισμός στον ιστότοπο http://www.oaed.gr/
- Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες
Οι περισσότερες υπηρεσίες του ΟΑΕΔ παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά (Αναλυτικός Κατάλογος ΟΑΕΔ e-services)
Η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ γίνεται:
είτε μέσω www.gov.gr με τους κωδικούς του TAXISnet
είτε μέσω των ΟΑΕΔ e-Services www.oaed.gr/e-services με τους κωδικούς TAXISnet ή με τους κωδικούς πιστοποιημένων χρηστών του ΟΑΕΔ.
Για όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται ηλεκτρονικά, τα αιτήματα ή τα δικαιολογητικά θα γίνονται δεκτά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), εφόσον έχει τηρηθεί η διαδικασία πιστοποίησης μέσω www.gov.gr ή έχει επισυναφθεί Υπεύθυνη Δήλωση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής.
- Ηλεκτρονική Επικοινωνία
Για όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται ηλεκτρονικά, καθώς και για την υποβολή ερωτημάτων, επικοινωνήστε με το Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) που ανήκετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), αναφέροντας το θέμα καθώς και τα στοιχεία σας (Αριθμό Μητρώου ΟΑΕΔ ή ΑΦΜ).
Χρησιμοι Σύνδεσμοι:
Δείτε τα email των ΚΠΑ2
Συμπληρώστε την Ηλεκτρονική Φόρμα Επικοινωνίας
- Τηλεφωνική Επικοινωνία
Καλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού στο 1555. Χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο.
Καλέστε στα τηλέφωνα του ΚΠΑ2 που ανήκετε (κατάλογος τηλεφώνων)
Σας ενημερώνουμε ότι, βάσει οδηγιών του Υπουργείου Εσωτερικών, οι υπηρεσίες λειτουργούν με το απολύτως αναγκαίο προσωπικό και συνεπώς ενδέχεται να υπάρχουν σημαντικές καθυστερήσεις στην ανταπόκριση στις κλήσεις των πολιτών από τα ΚΠΑ2.
- Προγραμματισμός Ραντεβού
- Γρήγοροι Σύνδεσμοι